Zondag 16 juli kaapstad

16 juli 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag zouden we naar Robbeneiland gaan, maar vanochtend een mail ontvangen dat dit niet doorging omdat de zee te wild was. Dus de hop on-hop offbus gepakt en bij de Tafelberg uitgestapt en met de kabelbaan naar boven gegaan. Volgens Eric zijn we op wintersport en bovenop de Tafelberg viel er natte sneeuw. Maar het werd weer droog en het zonnetje begon weer te schijnen, dus toch een mooie wandeling gemaakt boven op de Tafelberg, van waaruit je een heel mooi uitzicht had op Kaapstad. Het is niet echt heel warm in Kaapstad, maar 13 graden...

Terug in het hotel was ook de koffer van Bieke afgeleverd, gelukkig.

Hopelijk is het morgen beter weer om naar Robbeneiland te varen..

1. Marloes:
    16 juli 2017
    HI HI,

ziet er goed uit, fijn dat de koffer van Bieks er is:) Geniet er lekker van xxxx
  2. Nel:
    16 juli 2017
    Fijn dat de koffer terecht is,geniet er van,
    Gr
  3. Nanny:
    17 juli 2017
    Wat een mooie foto's, dat belooft nog wat voor de komende weken!! Veel plezier en bedankt voor je uitnodiging voor jullie reisblog